Kalispell - Reisverslag uit Twisp, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu Kalispell - Reisverslag uit Twisp, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu

Kalispell

Door: miek

Blijf op de hoogte en volg miek

01 Juni 2014 | Verenigde Staten, Twisp

Vandaag aangekomen in Kalispell waar we 3 nachten verblijven, heerlijk een paar dagen in dezelfde stad. We zijn vanochtend vertrokken uit Coeur d'Alene. We hebben wandeling gemaakt bij de Ross Creek Cedar Grove en daar ook onze lunch gepicknicked. Daarna zijn we naar de Kootenai Falls gereden waar we ook mooie wandeling hebben gemaakt, is wel iets minder dan de Niagara Falls maar toch de moeite waard ;). Het weer is prima, mag van mij zo blijven, een graatje of 23. Morgen hoop ik meer te vertellen te hebben !

• 01 Juni 2014 - 20:08

Ien:

Heerlijk genieten jullie tweetjes. Lekker wandelen en het avontuur aangaan en beleven. Het was vandaag ook hier prachtig. Heerlijk gefietst naar ons'moeder. Alles gaat goed! en vanmiddag even naar Erwin , die werd 39 vandaag! Dus lekker in het zonnetje aan een neut gezeten, maarrrrr .. morgen weer werken. We denken aan jullie boffers!! Veel plezier!Kus Ien.