eerste hele vakantiedag - Reisverslag uit Twisp, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu eerste hele vakantiedag - Reisverslag uit Twisp, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu

eerste hele vakantiedag

Door: miek weterings

Blijf op de hoogte en volg miek

30 Mei 2014 | Verenigde Staten, Twisp

Na een toch wel pittige reis vielen we als een blok in slaap tegen half 10. Om half 7 wakker, douchen (hadden we gisteravond de fut niet meer voor), ontbijten, spullen pakken en op weg naar de Walmart, gevolgd dor de North Cascade route waar we diverse wandelingen hebben gemaakt en natuurlijk foto's, zet ik na de vakantie op het blogje, heb er vrees ik deze vakantie geen tijd voor

  • 31 Mei 2014 - 08:41

    Marij Cuijpers:

    Hey Miek leuk om je reisverslag te lezen. Heel veel plezier en ik ga je volgen.

  • 01 Juni 2014 - 05:13

    Miek Weterings:

    Ok Maria, leuk, ik hoop dat het me lukt regelmatig verslag te doen ! Ben wel bang dat het niet lukt foto's te downloaden: kan niet goed uit de voeten op een tabletje....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

miek

Actief sinds 27 Mei 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 5279

Voorgaande reizen:

28 Mei 2014 - 24 Juni 2014

Noord West Ver.Staten en New York

Landen bezocht: