New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu

New York

Door: miek

Blijf op de hoogte en volg miek

20 Juni 2014 | Verenigde Staten, New York

Stràlend weer - heerlijk. Eerst staat Top of the Rock http://www.topoftherocknyc.com/ op het programma. Wat een geluk dat het vandaag zonnig en helder is! Prachtig uitzicht natuurlijk. Uurtje of wat daar te hebben doorgebracht naar Rockefeller Plaza gelopen wat vlakbij de Top of the Rock is. Ook leuk en druk natuurlijk.
Om 12.30 u hadden we bedacht de boottocht te gaan doen. Daarvoor moesten we om 12.00 u verzamelen. En inderdaad om 12.30 vertrokken voor een tocht met een boot van de Circle Line Cruises voor een tocht van ruim 3 uur. Op de boot een hot-dog genomen want een lunch was erbij ingeschoten. Het was heerlijk op het water maar een uurtje of 3 is wel genoeg, veel te veel foto's gemaakt, aantal onduidelijk en scheef maar daar hebben we Picasa voor ;)
Eenmaal aan wal bakkie koffie gedronken met lekkere koek - kunnen we er weer even tegen. Nu naar Times Square; dat was helaas voor een deel afgesloten, waarom weten we niet :(
Nog lekker even gechilled in Bryant Park, http://www.bryantpark.org/ waarna we naar de Public Library zijn gewandeld. Ook daar was helaas niet alles open - niet goed getimed allemaal van de New Yorkse overheid hoor!
Daarna zijn we doorgelopen naar Grand Central Station waar we precies in de spits aankwamen dus "lekker" druk. Toch maar weer even terug gelopen naar Bryant Park waar we een Italiaans ijsje hebben genomen en hebben genoten van een gratis dansvoorstelling.
Het was ondertussen tijd geworden om een eettentje op te zoeken want daar waren we wel aan toe. Het werd de Turkish Cuisine aan de Ninth Avenue. Lekker visje op en een salade in de tuin.
Behoorlijk brak toch nog even naar Times Square voor wat foto's bij avond waarna we de metro hebben opgezocht die ons weer naar Ramada Inn brengt waar we rond 20.45u aankwamen. Bakkie koffie genomen, op bed geploft, douchen en zo meteen maar weer aan de wijn....... :/
Perfecte dag gehad!

• 21 Juni 2014 - 09:43

Francis:

Ha Miek! Super leuk hoor, geniet nog lekker van the Big City. Grtjs ook aan Ad en Noortje.

• 21 Juni 2014 - 14:04

Miek Weterings: