Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu

Seattle

Door: miek

Blijf op de hoogte en volg miek

16 Juni 2014 | Verenigde Staten, Seattle

Half 10 ongeveer vertrokken vanuit Port Angeles naar Seattle. Bewolkt maar droog. Dat veranderde onderweg wel een aantal keren: regen, bewolking en zon wisselden elkaar af.
Maar eerst hebben we Port Townsend bezocht; wat een leuke vissers-/havenplaats is dat zeg!!! Langer gebleven dan de bedoeling was, ook omdat het daar zulk lekker weer was. Koffietje gedaan in een Columbia Coffeecity waarna we de stad hebben gefotografeerd ;)
Tijd om verder te gaan. Nog wel ergens stoppen onderweg voor de lunch, dat werd Seal Rock aan Hood Canal. Weinig seals en rocks gezien :/
In een keer doorgereden naar Seattle, was op sommige trajecten druk vooral rond de grotere steden. Rond 5 u aangekomen bij het besproken George Town Inn Hotel. Prima kamer voor de komende 2 nachten. Daarna NY!!!!! en ons Noor!!!!
We gaan nu kijken of we ergens een hapje kunnen eten - msschn tot later!