Port Angeles - Reisverslag uit Port Angeles East, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu Port Angeles - Reisverslag uit Port Angeles East, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu

Port Angeles

Door: miek

Blijf op de hoogte en volg miek

15 Juni 2014 | Verenigde Staten, Port Angeles East

We waren zowaar op tijd voor het ontbijt, maar druk dat het was! Weekend hè, dan gaan de Amerikanen er massaal op uit met het hele gezin.
Voordeel is wel dat je dan al lekker vroeg op pad gaat.
We zijn naar Lake Crescent gereden en ondanks dat ik heb gezegd geen watervalletjes meer te doen zijn we tòch naar de Marymere Falls gegaan. Gelukkig niet erg veel hoeven klimmen. Jammer dat het nog steeds grijs was, een zonnetje is toch leuker voor de foto's.
Naar Fresh Water Bay County Park aan de kust ten westen van Port Angeles gereden, daar ons broodje gegeten en over de rotsen naar het eind van het strand geklauterd. Op tijd weer terug want het werd vloed. Ondertussen was de zon gaan schijnen en werd het heel aangenaam, ik met een extra trui aan: beslagen brillenglazen! En ik heb nog nooit zulke grote mosselen gezien: wel een cm of 15 groot! Ik hoop vanavond ergens een potje mosselen te scoren - moet lukken toch?
Daarna zijn we via de 112 naar de Elwha River gereden. De bedoeling was dat we daar nog een wandeling zouden doen maar het gebied daar was voor een groot deel afgesloten ivm werkzaamheden aan de dam een eind verderop. Jammer want prachtig gebied.
Terug naar ons Super8 motel - bakkie gezet en het verslag en de foto's "doen". Ik ga de foto's van vandaag bij dit verslag zetten (als het lukt) want ik ben helemaal bij met eea. Over uurtje ergens eten en lekker op tijd naar bed: morgen kleine 300 km naar Seattle, waar we 2 nachten blijven, eind van onze 3 weken in het NW van de USA. Tot later weer!