port angeles - Reisverslag uit Port Angeles East, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu port angeles - Reisverslag uit Port Angeles East, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu

port angeles

Blijf op de hoogte en volg miek

14 Juni 2014 | Verenigde Staten, Port Angeles East

Half 9 opgestaan, aangerommeld en kwart over 9 naar ontbijtzaal - blijkt dat het ontbijt tot 9 u is..... wij naar de buren. Daar kregen we een ontbijt waar we de hele dag mee konden doen: omelet van 3 eieren met ui, paprika, champignons en nog wat onduidelijks, toast, kan koffie, melk, jus d'orange en kan water; véél te veel natuurlijk voor onze Hollandse maagjes. Terug in het motel de was gedaan (zit nu in de droger) en Ad naar de Walmart in de buurt voor de boodschappen. Als de was uit de droger is gaan we weer op pad - tot later!
Nu 18.25u, we zijn weer terug. Na de boodschappen op weg naar het Olympic National Park, de Hurricane Ridge op 1.598 m hoogte. Mist en druilerig. Eenmaal omhoog naar het nationaal park werd het almaar mistiger - we konden op een gegeven moment geen hand voor ogen meer zien! Boven bij het Visitor Information Center was het gewoon vrieskoud, er lag nog een behoorlijk pak sneeuw ook! In de winkel een lekker warm sweat shirt gekocht en dat over mijn jack en stola aangetrokken, dat scheelde in ieder geval. Wij naar een trail voor weer een hike. Na een tiental meters bleek dat we niet verder konden vanwege een dik pak sneeuw, dat was ook het geval bij een andere trail dus hebben we daar voor zo ver mogelijk een beetje in het rond gewandeld. Herten gezien en leuke mooie lieve kleine bloemekes. Ondanks alles best veel (winter)foto's gemaakt, en de mist geeft ook wel een aparte sfeer. Weer beneden langs de haven van de stad gelopen en het Feiro Marine Life Center http://feiromarinelifecenter.org/ bezocht.
Was leuk, daarna, het was odertussen kwart over 4, onze lunch gegeten en daarna de stad nog even in. Misschien vanwege het sombere en best wel koude weer was er niet veel te doen in de stad. We hebben er ondanks dat natuurlijk wel foto's gemaakt ;) We liepen langs een Country Aire natural foods Market, wat een mooie super!!! We hebben er 2 maaltijdsalades gekocht en eten vanavond gewoon op onze kamer - we hebben allebei pap in de benen en houden ons gemak verder :/
Zometeen foto's uploaden en op fb zetten - tot later!!