op weg naar Philipsburg - Reisverslag uit Kalispell, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu op weg naar Philipsburg - Reisverslag uit Kalispell, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu

op weg naar Philipsburg

Door: miek

Blijf op de hoogte en volg miek

03 Juni 2014 | Verenigde Staten, Kalispell

Vertrokken vanuit Kalispell naar Philipsburg. We hebben de 93 langs Flatlake genomen; helaas was het erg slecht weer dus zijn we niet uit de auto geweest voor een lekkere wandeling :(. In Polson hebben we een lekker warm bakkie gedaan waarna we zijn doorgereden naar Moiese waar we de National Bison Range hebben bezocht. Was een prachtige tocht, ondertussen was het weer gelukkig verbeterd. Diverse bisonkuddes gezien, vogeltjes, knaagdiertjes, vlinders, was erg de moeite waard. Helaas niet van àlles foto's kunnen maken - ze gaan echt niet zitten poseren voor een paar toeristen!!
Daarna doorgereden naar Missoula waar we het notebookje waarop ik nu zit te tukken, hebben gekocht. Onze tocht vervolgd richting Philipsburg waar we overnachten. Het hotel waarin we van plan waren te overnachten, Broadway Hotel, was op het moment van onze aankomst gesloten, de manager zou er pas rond 19.15u zijn. Was een beetje erg lang wachten voor ons; we zijn op zoek gegaan naar andere lokatie. Het werd de Inn at Philipsburg, een lekker ruim onderkomen, inclusief keukentje, helemaal top. Onze spullen gedropt en naar het centrum voor een hapje. Niet veel keus, het werd een BBQ-tent: spareribs, coleslaw en een huge beker fris (er werd daar geen alcohol geschonken :( ). Even het dorp doorgewandeld, foto's gemaakt (natuurlijk ;) ) en pint gepakt bij de plaatselijke brouwerij waar we aan de praat raakten met een stel uit Dallas, echt leuk!! Om 20.30 u sloot de tent dus moest iedereen de tent verlaten. Wij naar de Inn waar we ons nieuwe notebookje zijn gaan uitproberen, althans Ad deed dat natuurlijk ;). Foto's erop gezet en verder wat uitgevogeld. Dus als het meezit komen er nog tijdens onze reis kiekjes bij het verslag! Daarna heerlijk gedoucht, op tijd onder de wol en morgen op weg naar Yellowstone!

• 05 Juni 2014 - 09:44

Petra:

Gelukkig kan je weer tikken Miek! Niet meer "tukken" (zie je reisverslag) er op hoor anders laat je deze ook nog van je schoot afglijden! Wat zal je veel foto's maken. Dat is jou wel toevertrouwd hè!
    Groetjes aan Ad! Kees en Petra