Kalispell - Reisverslag uit Kalispell, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu Kalispell - Reisverslag uit Kalispell, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu

Kalispell

Door: miek

Blijf op de hoogte en volg miek

03 Juni 2014 | Verenigde Staten, Kalispell

Vanochtend de stad bekeken en verkend en na de lunch vertrokken naar Whitefish waar we, naar de regen-/hagelbui te hebben afgewacht, een hike hebben gemaakt naar ongeveer de top van het dorp met uitzicht op Lake Whitefish. Was bijzonder vanwege de donkere wolken en regenbuien rondom met daar tussendoor de zon. Was weer flinke wandeling maar ook weer de moeite waard. Eenmaal terug in het motel het tabletje gepakt en wat geberude er? Jawel, het beestje gleed van mijn schoot..... en doet het dus nu niet meer. Balen!!!! Voorlopig geen verslaglegging meer ben ik bang, tenzij er in de volgende motels een pc tot onze beschikking is.
Morgen vertrekken we weer, de dag erna vertrekken we voor 4 nachten naar Yellowstone. Hoop tzt weer eea te kunnen melden. Tot later!!

• 03 Juni 2014 - 06:55

Noor:

Even gegoogled, mooie omgeving daar! Enne, beter een kapotte tablet dan een kapotte enkel! ;)

• 03 Juni 2014 - 11:17

Bert Antonissen:

Hoi Miek, (en Ad)

Heb je reisverslag ontdekt en ik hoop dat je ondanks de val van het tabletje toch kunt door gaan met het vertellen van jullie ervaringen. Ik wens je een fantastische reis toe met veel nieuwe ervaringen.
    Groetjes, Bert.

• 04 Juni 2014 - 15:44

Petra:

Wat een pech zeg! Tot nu toe een mooie reis zeker.
    Laten we hopen dat je een andere manier vindt om verslag te doen. Misschien kun je een papieren dagboek bijhouden voor jezelf..
    Fijne tijd verder!!
    XPetra