Glacier National Park - Reisverslag uit Kalispell, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu Glacier National Park - Reisverslag uit Kalispell, Verenigde Staten van miek weterings - WaarBenJij.nu

Glacier National Park

Door: miek

Blijf op de hoogte en volg miek

02 Juni 2014 | Verenigde Staten, Kalispell

Na diverse stops (voor de foto'sNa diverse stops (voor de foto's) kwamen iets na de middag aan bij Glacier Nat. Park www.nps.gov/glac/index.atm voor een hike naar Lake Avalanche www.hikinglacier.com/avalange-lake.htm langs Avalanche Creek. Phoeh dat was een hele klim maar de moeite waard! Tegen half 5 waren we weer beneden.na een kop koffie, respectievelijk. soep hebben we kaartjes gekocht voor een boottocht over Lake McDonald, lekker int zonneke gezeten en genoten van al het moois www.nps.gov/glac/planyourvisit/lakeMcDonald. htm
De dag afgesloten bij een Thai, lekker gegeten, eindelijk eens niet belachelijk veel, thuis bakkie koffie, douchen, rokertje, een dag is zo om - morgen meer !

• 02 Juni 2014 - 13:17

Petra:

Helaas is je reisverslag van Clacier National Park bij mij niet doorgekomen Miek. Wel een overzichtsfoto..
    Het zal er wel weer mooi geweest zijn!
    X Petra

• 02 Juni 2014 - 20:06